Direktlänk till inlägg 15 april 2014

Det är så skönt att se!

Av F Anonymous - 15 april 2014 22:38

Det är verkligen skönt att se att vissa av er går in här varje dag, trots världens sämsta uppdatering. Erat stöd känns i hjärtat, även om ni kommenterar sällan, för jag vet att majoriteten av de som är här inne och läser sitter i liknande situationer.

Bröllopet närmar sig hastigt, dagarna passerar inte utan att jag känner en gnutta lyckorus över att vi snart ska ha råd att ta oss till carlanderska för att få göra resterande av utredningen och jag hoppas så innerligt, att en remiss till Sahlgrenska ska skickas. Men det är inte bara lite lyckorus, även en massa, tonvis med ovisshet och lyckoruset pendlar där ifrån till tvivel och en känsla av hopplöshet.

Men jag försöker vara positiv, så länge det är möjligt. Vem vet vad som väntar sedan, vilken "dom" man får. Jag måste hålla huvudet högt, försöka hålla hoppet uppe och njuta av det där lilla lyckoruset, som kanske (säkerligen) inte varar för alltid. Men man ska ju leva i nuet och njuta av livet, det tänker jag försöka göra nu. Men det är inte alltid det simplaste när man lever med dessa känslor och tankar varje dag! Men jag måste försöka.

Många av er, som jag följer har sedan en ganska lång tid tillbaka fått plus och ni väntar ers små. Jag är inne och läser hos er emellanåt, jag orkar ibland och jag är glad för er skull allihop. Även när allt känns så jobbigt! Men jag har lättare för att vara glad för er, som kämpat så hårt och sitter i samma båt som oss, jag vet vad ni gått/går igenom och jag vet att ni snart får uppleva er största lycka någonsin. Så fint! Hoppas och önskar att vi snart får vara där också.

Kram på er!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av F Anonymous - 20 oktober 2015 22:50

Jag vill ofta skriva, men jag har ingenting att skriva om. Livet är mycket och har länge varit mycket, för mycket. När en familjemedlem drabbades av cancer slog det mig till marken, så hårt! Dagar gick utan att jag sa ett ord, jag gick mellan sovrum,...

Av F Anonymous - 24 juni 2015 23:24

Hej! Att få vara kreativ är för mig ren terapi och de senaste har jag sökt nytt att få skapa med händerna. Jag vill göra nått för oss, oss barnlösa! Jag kommer börja skapa smycken och pengarna vill jag skänka till välgörenhet/forskning. Jag ha...

Av F Anonymous - 30 maj 2015 12:16


Massa stora varma styrkekramar till alla er som fortfarande kämpar! ...

Av F Anonymous - 21 maj 2015 18:20

Nu är jag här igen med mina eviga frågor. Som jag skrivit innan så har vi fått ett allvarligt cancerbesked nära i min familj, jag jobbar med sjuka människor och även cancersjuka. Jag känner att jag inte klarar av jobbet just i nuläget när allt är som...

Av F Anonymous - 5 maj 2015 22:30

Jag efterlyser bloggar om barnlöshet/ivf som inte är gravida. Jag vet att jag inte är ensam, men de flesta jag läser har lyckats. Jag läser Libras IVF karusell och jakten efter total lycka. Men eftersom jag medvetet hållt mig borta från denna vär...

Presentation

Jag är en 25 årig tjej som tillsammans med min kära sambo befinner oss i IVF träsket, det här är min ventil och här kan ni följa vår kamp mot det efterlängtade lilla pyret.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards