Alla inlägg under oktober 2015

Av F Anonymous - 20 oktober 2015 22:50

Jag vill ofta skriva, men jag har ingenting att skriva om. Livet är mycket och har länge varit mycket, för mycket. När en familjemedlem drabbades av cancer slog det mig till marken, så hårt! Dagar gick utan att jag sa ett ord, jag gick mellan sovrum, toalett och soffa. Nätterna sömnlösa. Nu har det gått ganska bra för familjemedlemmen hittills, tillfrisknandet går åt rätt håll.

För vår del med bebisverkstaden har det inte hänt någonting sedan sist. Men de kanske 4-5 senaste månaderna har jag blivit sämre, varje menstruation blir jag jätte dålig. Alltid dag två så blir jag sängliggande och kräks. En vän säger till mig att hon är så säker på att de beror på endometrios, hon har det själv. Men för mig var denna smärtan ny! Men efter att ha läst ännu mer om endometrios så skulle de kunna stämma. Den här smärtan påminner mer om mensvärk men inte så krampande som mensvärk kan vara. Detta är mer en grymt brännande känsla över hela buken och ländryggen, det är den smärtan som får mig att kräkas. Någon som känner igen det?

Nu reser vi bort om två veckor, efter det ringer jag min läkare. Jag står inte ut längre! Vi ska ta tag i bebisverkstaden efter jul också, vi har verkligen behövt denna tiden utan att tänka för mycket på detta.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Jag är en 25 årig tjej som tillsammans med min kära sambo befinner oss i IVF träsket, det här är min ventil och här kan ni följa vår kamp mot det efterlängtade lilla pyret.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards