Alla inlägg den 11 oktober 2013

Av F Anonymous - 11 oktober 2013 12:50

kursiv textEftersom det för tillfället inte händer så mycket i utredningen så blir det inte heller så mycket att uppdatera om. Det är med blandade känslor jag väntar på samtalet vi får nästa vecka, från Dr.S Jag vet inte alls vad nästa steg blir men om jag tänker rätt och om cystan på vänster äggstock är kvar så bör de väl bli en operation iallafall?! När sambon pratade med sjukhuset sånna hon ju "pga att operationen inte blev av, så sätter det stopp för nästa steg". Sätter cystan stopp för en spolning av äggledarna? Det är så mycket som man inte får svar på och dom är så otydliga med det mesta.

Mina tankar pendlar mycket just nu, ena sekunden känner jag mycket hopp, att det kommer gå vägen bara vi får börja med IVF. Andra stunden är det tankar om att det kanske inte vill ta sig, eller att man överhuvudtaget bara inte kommer lyckas. Ena stunden tänker jag "varför skulle inte vi lyckas med ivf när så himla många gör det", sen är det tvärtom "tänk om jag är en av dom som inte lyckas med ivf" .. Denna ovissheten är hemsk! Om allt bara kunde gå vägen nu.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Jag är en 25 årig tjej som tillsammans med min kära sambo befinner oss i IVF träsket, det här är min ventil och här kan ni följa vår kamp mot det efterlängtade lilla pyret.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards