Alla inlägg den 15 oktober 2013

Av F Anonymous - 15 oktober 2013 12:04

Måste erkänna att jag känner mig nervös! Inför samtalet från Dr.S, vad kommer han att säga? Vad blir nästa moment? Jag vill bli klar med utredningen, det ska inte behöva ta ett år, eller har jag fel? Den väntan har vart brutalt påfrestande och många stunder har allt känts så omöjligt och långt ifrån. Det har gått månader utan några läkarbesök ibland.

Dr.S har vi bara haft vid ett tillfälle, men han är ändå den jag känner mest tillit för och han har vart den enda som verkligen visat att han vill att utredningen ska gå så fort den kan då väntan inte ska bli så lång och jobbig. Men eftersom han finns i ett annat län så är det inte honom man kommer till i första taget, hade vi fått välja själva så hade vi gärna kört de extra milen bara för att få komma till honom.

Jag är nog mest nervös pga att jag anar att det bara är max två steg kvar innan remiss till IVF, kan ha fel också. Men som jag skrivit innan så tror jag att det blir operation oavsett eftersom det ändå är ett steg i utredningen och för att jag har cystan, då hoppas jag verkligen att dom väljer att göra en spolning samtidigt. Jag har även en känsla som säger att mina äggledare inte har någon som helst passage. Undrar om min magkänsla stämmer? Jag avskyr väntan!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Jag är en 25 årig tjej som tillsammans med min kära sambo befinner oss i IVF träsket, det här är min ventil och här kan ni följa vår kamp mot det efterlängtade lilla pyret.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards